6 oktober.

har vart rätt flitig såhär på morgonskivsten idag, steg upp och gick ut med hundarna en stund, sen gick jag över och började skruva fast trådfästen i stolparna till Briars nya hage, sedan drog jag tråden och gjorde allt klart :) sen gick grabbarna grus komma ut i blåsten, fattar inte varför de blåser så förbaskat hela tiden? 4 dagen i rad de blåser såhär mkt nu. usch!

efter att jag hästat runt lite gick jag in och gjorde en pastagratäng till lunch så Jonte skull ha ngt att äta, och nu har jag satt mig här en stund , ska lägga mig och vila en timma tror jag innan jag beger mig mot arbetet kl 15!
vaknade inatt och mådde sjuukt dåligt! kändes som jag skulle spy, men jag lyckades somna om som tur var.
nu är de 2 gången de händer på bara 1 vecka, jag hoppas att de inte är nå magsjuka eller ngt sånt som är på G, men de känns som att då skulle den ha brytit ut ganska direkt, kanske ngt jag äter varje dag som jag inte tål? hmm, vad nu de skulle vara.


imorgon jobbar jag 10-16, sen ska jag försöka hinna ut med hästarna en sväng, kan bli tajt då de blir mörkt redan halv 7, sen fredag jobbar jag 11-16 sen är jag ledig lördag och jobbar söndagkväll 15,40-21,10 .

Nej nu ska jag ta mig en powernap innan jag springer över och ger hästarna mat, sen göra mig klar inför arbete!


de här fleecetäcket är betsällt till Bobby och Bajen btw!

och de här vintertäcket beställde jag till Bajen, med helhals som ni ser^^ jag kommer troligen raka Bajen i vinter och då behöver han ett som håller honom varm ordentligt, Bobby fick 1 nytt förra året så han får inget nytt i år, han massakerar dom bara endå knäppnissen ;P!

beställde även ett vintertäcke till lilla Briar, ett brunt med ljusblå prickar/rutor på, skit gulligt!
har dock ingen bild på det, men finns på börjes hemsida för den som undrar :P


Kommentarer
Postat av: emelie

jaa jag har ju gjort det nu serdu väl ;D!

2010-10-06 @ 15:21:45
URL: http://emeliebystedt.blogg.se/
Postat av: N

sv. tävlat hela helgen :D

snälla, rösta på Black Jack till årets häst 2010! skulle verkligen betyda mycket, kram på dig :)

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=272057

2010-10-07 @ 07:46:21
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: mican

är de på macken du jobbar i helgen eller?:)

2010-10-07 @ 16:27:44
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: Camilla

tack :D

jo, jag blev helt kär i den! dom där fleecetäckerna är heeeeelt underbara för övrigt!

2010-10-07 @ 19:36:44
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0