4 oktober.

kanelbullens dag idag, rätt kul va de finns för dagar här i världen alltmest ;P! tur jag bakade bullar förra veckan så jag har i frysen, då slipper jag göra de idag :)

kom in från stallet ganska just, borstade upp alla 3 hästarna innan jag släppte ut dom i hagen, friserade lilla Briar litegrann i nacken då han har så förbaskat mkt man! knapt grimman sitter , men efter friseringen satt den som en smäck ;) , nu strax ska jag dra iväg med jennie upp på fältet för en lunch! sen ska jag dra iväg mot byske för att handla litegrann så vi klarar oss ett tag, skulle gjort de redan i lördags men de blev inte^^.

ska rida igenom Bajen idag hade jag tänkt och känna hur han känns innan vi drar ner på banan imorgon, sen ska jag fara ut och köra Bobby en runda :) hoppas jag hinner allt innan de blir mörkt, är ju bäcksvart ute redan kl halv 7 om dagarna nu :S de är en nackdel med vintern!


nu anlände jennie så nu bär de av uppmot fältet!
hörs sen^^




min lilla skiiiiit :,)


Kommentarer
Postat av: N

sv: tack :D

haft en bra helg? :)

2010-10-05 @ 20:35:06
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0