27 oktober.

Idag har jag fått mig en sovmorgon, steg inte upp fören kl var 10, sköönt var de kan jag lova er!
gick direkt och plockade ut hästarna och gav dom mat, sen busade jag med mina vovvsingar en stund så dom fick rejsa av sig litegrann :) och nu snart har jag tänkt börja med lite lunch, måste komma ihåg att göra så de räcker till en matlåda oxå! nu jobbar jag nämligen varje dag förutom lördag framtill onsdag nästa vecka , endast kvällar oxå ! skönt samtidigt som de suger, kommer knapt hinna träffa ngn fören nästa vecka då.

och på fredag har sussie sin inflyttnings/avskedningsfest, hon drar ju till england på måndag i 6 veckor och SJÄLVKLART så jobbar jag och kommer inte kunna delta , eller ja, jag ska dit! men kommer inte kunna dricka ngt. and that sucks!
jag får agera fylle chaffis ist antar jag, brukar bli så om man kommer nykter på en fest av ngn underlig anledning? :O ;P

Ngt jag bara måste ta upp nu när jag lix kom in på det, är att jag stör mig så SJUKT mkt på folk som bara tar en förgivet! som tex kommer man nykter på en fest, då får man kanske räkna med att folk vill att man ska skjutsa en, vist.
Men jag stör mig så förbannat på att de aldrig är ngn som erbjuder en slant för det! ? de är fan INTE gratis att köra bil idag, även om de handlar om ngn enstaka kilometer så tycker jag faktiskt att man iaf kan fråga om chaufören vill ha ngt för det. Och nekar man får man vell skylla sig själv, då har man iaf haft ett val. Men dom som bara tar förgivet att man ska skjutsa runt gratis tycker jag ska ta sig en funderare. De är då banne mig inte biligt dessutom att köra bil inne i stan! , sen om man är nära vän med ngn tycker jag inte de spelar jätte stor roll, då brukar de jämna ut sig i längden, men alla random människor som låtsas vara ens vän för stunden bara för att dom vill ha skjuts! nej uusch....


hur som haver, jag hade tänkt hinna ut med hästarna idag innan jag her mig iväg på jobbet, men ser då på mitt schema att dom gjort så att jag börjar 1 timma tidigare, låter kanske inte så mkt men de är rätt mkt då man bor mitt ute i skogen! så de blir inget av, börjar tydligen så imorgon oxå så då vet jag om det iaf, får jag stiga upp i tid så jag hinner ut.

Lördag är jag som sagt ledig, då ska de hämtas hö och hästar ska motioneras! sen på kvällen blir de troligen fest med Mli och några av hennes kompisar, blir några tunga dagar nu men de är de värt sen då de blir löning! :)

NU ska jag ner och laga korvstroganoff så Jonatan får lunch , och jag själv :P sen ska jag gå en promenad med hundarna, duscha och sedan bege mig mot jobbet.

<3


Kommentarer
Postat av: mican

sv; tack :) jag trivdes verkligen i den med =)



och jag håller med dig om att vara fyllechaffis!

2010-10-27 @ 20:24:25
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0