15 oktober.

snön ligger kvar än idag, och som de ser ut så kommer vi få behålla den framöver oxå!? helt sjukt igentligen, förr var de alltid så att de snöade 2-3 gånger innan snön kom för att stanna, men i år och även förra om jag minns rätt`? så stannade den kvar första gången. Men jag tycker de e bra, jag hoppas att den blir kvar så de inte blir massa slask och skit, de är nog bland de värsta jag vet! inget håller en torr om fötterna tex. På tal om det, när jag får lön ska jag hitta mig ett par vinterskor!! ngn som vill följa mig? 

igår spenderades dagen som sagt hemma, lite snopet sådär. men umgicks med Mli hela dagen lång, bjöd henne på middag här sen blev de lite chips och tv uppe i hennes krypin :) , kl blev nästan 2 innan jag for hem tror jag?
sen vaknade jag kl 9 imorse, eller vaknade första gången vid 7 men tänkte att jag kan fan inte stiga upp nu ! så kämpade och sov framtill kl 9^^ , och jag vill inte påstå att jag åstakommit särskilt mkt . ska försöka betala lite räkningar nu hade jag tänkt så har jag gjort ngt "bra" iaf, jag haatar räkningar men dom måste ju betalas -.- ...

kl 14 drar jag mot Mican en kortsväng och lämnar av Tosca, bra träning för henne att få vara borta och utan mig :)!
sen far jag vidare mot jobbet, börjar jobba kl 15,40 till 21,10, sen far jag förbi Mican en sväng igen och plockar upp tosca, ska stanna en liten stund oxå hade jag tänkt och chilla lite :) sen vidare hemöver.

Ngt som suger en aning är att hästarna inte har vinterskor ännu, Jami kommer den 25 och skor , men de är endå 10 dagar kvar! ska ringa och höra om han kan komma tidigare! iaf och sko Bajen som vehöver röras så han inte tappar muskler och kondition. annars får jag vell köra ner honom till stan så får han komma och sko i christers stall, går ju de med!

ja, förövirgt väntar en ledig helg , åh jag äälskar att få vara ledig på helgerna! så otrooligt skönt de är!
Nu ska jag som sagt betala räkningar, sen rasta mina hundar och sedan snabbduscha för att sedan he sig iväg :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det du skulle berätta? :P

2010-10-18 @ 11:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0