12 oktober.

jag är lätt besviken över min uppdatering de senaste dagarna, men jag har rent inte haft tid! har inte ens suttit vid datorn på minst ett par dagar iaf.men idag är jag faktiskt ledig från jobbet, så idag har jag passat på att tjollra på lite här hemma,sånt man inte ids göra då man jobbat ;P

Har ganska just kommit in efter att ha kört Bajen en runda, vi var ute i 1,5 timma och lullade på i skogen, var på några stigar/vägar vi inte vart på väldigt länge, så de var trevligt och han skötte sig fint, var pigg och glad :)
dock blåser de som satan ute och är bara 3 grader varmt, så jag frös en del.

hade tänkt hinna ut med Bobby en runda nu oxå men insåg att jag ska iväg till stan på personal möte hos min brukare,
till er som undrar är jag fortfarande kvar där som vikarie och fick behålla rollen som arbetsledare, så de är bara he sig iväg ikväll, ska passa på att handla lite smågrejjer då oxå som behövs hit hem.

Imorgon väntar jobb på macken på eftermiddagen, ska ut med hästarna på dagen! torsdag jobbar jag förmiddag och ska öppna för första gången, bli spännande! men åsa lovade att hjälpa mig så de känns då skönt, fredag jobbar jag kväll sen är jag ledig framtill nästa tisdag tror jag? ska bli härligt :) lördag firar jag och Jonatan hela 5 år, men vi har då inte planerat ngt speciellt, blir nog bara gå ut och käka ngnstans , känns onödigt att slösa massa pengar på sånt där, vi har ju varandra och de anser vi är viktigast.


förövrigt händer det inte så mkt i mitt liv just nu, jag jobbar, äter sover, skiter, hästar runt, pussar på mina hundar och min karl, alltså ungefär som vanligt^^

Lilla Briar måste jag berätta om han ser ut som ett litet lurv monster! jisses vad päls han fått, och jag antar att mer kommer! men söt är han så de bara dånar om det , han går lös in och ut från hagen och följer mig glatt dit jag går :) med något enstaka stopp där de ligger ngt gott på backen såklart! ;P , att han skulle rymma är jag inte de minsta rädd för iaf, fråga mig inte varför men de tror jag inte skulle hända faktiskt :P haha.

borstade upp honom imorse jätte ordentligt, sen nu när jag skulle ut med Bajen då hade han legat och rullat runt bland löv och barr så han såg bedrövlig ut stackarn! men jag kunde inte annat än skratta, han är ju så jääkla söt :P






Ni kan ju inte annat  än håll med mig?? X)


Kommentarer
Postat av: micän

åhh vilken sötnos!

2010-10-15 @ 10:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0