ang.

mitt inlägg jag skrev för ngn vecka sedan , om min såkallade "hemlis" som handlade om ett sundare liv osv osv.
Det går sådär, är rätt trögt just nu då jag har hamnat i en liten period då jag ttycker allting är så tråkigt och jobbigt.
Hur kul är de tex att gå ut på en powerwalk nu när de är mörkt, grått hårt och kallt ute? inte värst, men jag kämpar på iaf och jag tänker på det dagligen, ska strax ta och sova och ladda upp för morgondagen, då blir det:

*stiga upp och ta ut hästar
*promenera hundarna
*äta fruckost
*rida
*hämta hö
*Gå ut och äta med Jonatan
*ta in hästarna
*promenera hundarna
*sova

sen troligen massa annat tjoller därimellan, men jag ska från ochmed nu ta mig ut på promenad före fruckost , dels för att de är otroligt skönt, och för att jag vet att de ger resultat! så nu tar vi nya tag och kör på, jag ska INTE ge mig :)




Kommentarer
Postat av: mican

heja mia :)

2010-11-05 @ 13:50:14
Postat av: mican

sv: tack mia ;D

2010-11-05 @ 14:00:54
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: mican

sv: gå till annsofie!hon är bäst! aldrig blivit missnöjd när ja ha varit hos henne :D har gått där i ca 5 år nu =)

2010-11-06 @ 15:09:37
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0