9 maj.

vilket härligt väder vi har idag! 10+ och sol, inte så att jag klagar precis :)!
iaf så sitter jag faktikst i mitt hus just nu och skriver, mamma och pappa köpte en bärbar dator igår som dom igentligen ska ha på kiosken, men vi har fått låna den nu 1 månad framöver, den är riktigt skön  faktiskt! lite seg dock eftersom de är mobilt bredband, antar jag är anledningen iaf? :P

Igår blev de jobb i byske 7-12 , gick till min förvåning riktigt bra! då jag knapt varit där och jobbat tidigare.
sen blev de hem och städa litegrann, dammsugade nedrevåningen och skurade, sedan började jag förbereda inför middagen som bestod av grillat lammkött och potatisgratäng, hur gott som hellst! vi har hittat en karl som säljer kött för 30 kr kg, hur värt är inte det? per år tjänar man ju fan tusentals kronor ! så i sommar ska de grillas kan jag lova er ;)

var även duktig och bakade bullar igårkväll, blev vanliga vaniljbullar som faktikst blev riktigt goda :D!
Idag ska jag vara duktig och baka nå bröd så att vi har det hemma, men först ska jag ut med hästarna nu vid halv 2 snåret, jessika kommer över och följer med :)

ikväll väntas som sagt brödbak, sen ska vi grilla hamburgare till middag och senare blir de nog lite mys framför en film eller ngt liknande, återstår att se :)
 

förövrigt, så har jag bestämt mig för att klippa mig som på bild nr 2 i föregående inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0