23 maj.

oboyy, vilket vackert väder ,solen skiiner i daaaag!! fast inte lika varmt som de brukar vara, men nog så skönt faktiskt ^^, planen för dagen är som vanligt att städa, sen ska jag ta och räfsa litegrann hade jag tänkt,sedan ska Bobby och Bajen få komma ut på tur! :)

Igår var de jobb mellan 10,30 till 14, for förbi ica och hämtade ut mitt paket från börjes och sedan for jag förbi emelie en stund, där jag blev bjuden på världens godaste kycklingsallad ;D! vi har nämligen tänkt att vi ska åka utomlands, ringde på en resa som går från skeå-tunisien den 28/5 och kollade om de fanns några platser kvar, vilket de gjorde. Men inatt fick jag ett tråkigt besked av mamma, azzi (våran shäfer) har blivit dålig, hon hade skitit 98%blod fulla övrevåningen igårkväll, varit hängig och inte alls som hon brukar vara :/ så jag lovade att jag ska stanna hemma så jag kan hjälpa till att ta hand om henne , troligen hennes sista dagar i livet.
Blir hon inte piggare så finns inget annat alternativ än att ta bort henne :,( ! finns ingen anledning att låta henne plågas.

Kommer bli så otroligt tomt utan azzi, hon har funnits i stort sett sålänge jag kan minnas! i hennes närhet har man alltid kunnat känna sig trygg och säker, hon skulle aldrig tillåta att någon gjorde oss illa.
Varje kväll har hon legat på sin pläd brevid soffan , varje gång de var mat dags är de alltid hon som varit först in till köket för att kika så inte något går till spillo, i stort sett VAD vi än gjort, så har hon alltid funnits med!
Och jag hoppas innerligt att detta inte är slutet :,(




<3



Kommentarer
Postat av: Camilla

åh, jag hoppas hon kryar på sig!

2010-05-23 @ 15:09:37
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0