11 maj.

jobb idag i byske mellan 13-16,15, gick fina fisken faktiskt! sen efter jobbet följde jennie med mig till boliden och hämtade en platt tv :P  bara en 32 tums, men den duger och var faktikst nästan ny för endast 3000kr ! så nu har vi för ett tag sedan pillat igång den, och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med den, superbra bild iaf! men skulle inte ha gjort ngt ifall den vore lite större, men de får bli sen, har man inte ekonomin så har man inte ^^

Iaf så sitter jag och funderar på vad riktigt jag ska hitta på resten av kvällen, har jag igentligen hur mkt som hellst att göra, men jag vet inte vart jag ska börja :P! jag borde farit ut och ridit ikväll, men jag ides rent utav inte det, så de får bli imorgon ist, då ska jag ut och galoppera Bajen hade jag tänkt, sen köra Bobby :)

under dagen imorgon ska jag fara en sväng till stan, ska fixa lite dricka eftersom de blir inflyttningsfest här på lördag :)! sen ska jag springa på drop in och klippa mig,känner att jag inte kan vänta till den 18 :P vill göra de nu!
emelie kommer troligen att följa med, så de blir treevligt^^

Förövrigt igår så skulle jag följa med emelie till ridskolan med hennes häst Fari, men kort och enkelt så kan jag säga att så långt tog vi oss inte :P! han vägrade nämligen att kliva på transporten, och de slutade med att han trampade emelie ganska ordentligt på hennes högra fot, vilket resulterade att vi hamnda på akuten då hennes fot såg ut som en jävla golfboll! :O inte vackert måste jag säga, och som tur var vardet då inget som var brutet, men en rejäl smäll hade det blivit iaf, dumma Farii :P!


sen mina vänner såg jag att det skulle bli uppmot 20 grader varmt i helgen, de gillar vi, hoppas de stämmer!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0