31 mars.

Hemma efter en dag med Jonatan i Luleå , vi har gått runt på Biltema i en oändlighet (kändes de som) då jag lovade Jonatan att följa med honom dit som födelsedagspresent, sen var jag även snäll och betalade ett cross styre som han ville ha, så nu är hans present bortgjort, hurraa! :P haha.

sen blev de även ett stopp på max där vi lunchade, blev min sista hamburgare på länge och de känns faktiskt riktigt bra! jag är motiverad den här gången, iaf än så länge, antar att jag kommer grina av hunger efter några enstaka dagar med nutrilett :P! men det går över, de är bara de första dagarna som är värst. Så efter max gick vi in på ica maxi där jag köpte nutrilett med vildabär smak, sen 4 st bars , sedan har jag kvar naturdiet här hemma med choklad smak så jag kan variera mig litegrann, köpte även en ldb lotion som luktade UNDERBART gott! sen ett glow balsam till håret då jag har slut balsam här hemma, landade på allt som allt ca 250 kr, helt okey.

så nu mina vänner ska jag köra på en "stenhård" diet framtill min och jennies utlandsresa, sen såklart fortsätta när jag kommer hemifrån oxå, har tänkt att mina matvanor under dagarna ska se ut ungefär såhär:

Morgon/lunch: Nutrilett eller en frukt.
Mellanmål:nutrilett
Middag:sallad eller nutrilett
kvällsmål: frukt eller en halv bar.

har bestämt att jag ska kombinera dessa nutrilett drycker med lite sallad i mellanåt, då man lätt blir väldigt less på dessa äckliga drycker, sen att få ha lite tuggmotstånd när man äter är ngt man verkligen saknar!
sen ska jag försöka dricka så mkt vatten jag bara klarar av, är ruskigt dålig på att dricka över huvudtaget, så vi får se hur de går med den saken, men ska iaf försöka dricka minst 1 liter varje dag, sedan röra på mig det jag känner att jag orkar. då jag kört den här kuren förut, så vet jag att man blir ruskigt trött och orklös, humöret blir som en bergodalbana, vilket inte kanske uppskattas av "nära och kära" :P men de skiter jag i, för nu jäklar!



Förövrigt idag så ska jag ut och köra Bajen hade jag tänkt, blir tempoväxlingar idag, sen ska jag ta och skotta i stallet och göra klart för kvällen, för imorgon börjar mitt "nya" liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0