23 mars.

UNDERBAR dag idag! soligt och vindstilla, +2 grader i skuggan, LJUVLIGT <3
Jag och Jonatan tog med oss zigge ut på tur idag, vi for ner till älven och grillade korv och hade det allmänt mysigt :)
sen har vi gjort våfflor till middag idag med jordgubbssylt och grädde, var riktigt gott ! förutom att jag alltid blir sugen på kött efter jag ätit ngt sånt där sliskigt :P!

Förövrigt så ska jag ta och köra en intensiv bantningskur fram till i Maj då jag och jennie far utomlands, de är fan tragiskt hur fet jag blivit -.- uusch!

sen mina vänner så ringde folke idag om huset, vi ska få låna nyckeln nu i några dagar så vi får vara litegrann i huset, kolla oss omkring ordentligt och framförallt planera inför framtiden :) kommer bli toppen! imorgon ska Folke komma med nyckeln till Jonatan på macken, torsdag kommer nog Jontes föräldrar hit och kikar litgrann oxå.

På tal om det, så har jag och Jonatan faktiskt gått en promenad idag oxå! de ni, vi har rent utav varit hurtiga idag :P
Sen nu i afton har hästarna fått komma ut, jag körde Bobby och jessika kom över och hängde med på Bajen, så gossarna fick följas, gick kanon, pigga och glada hästar! känns mer och mer att dom börjat komma igång nu.
Imorgon ska jag ut och rida Bajen en sväng har jag tänkt, han ska få sig en liten genomkörare ;)!
Bobby får sig en vilodag :)


Nu väntar sängen, godnatt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0