16 mars.

Igentligen har jag inte så mkt att säga förutom att jag troligen är inne i en dålig period just nu då bara allting känns jobbigt och världelöst, jag känner mig nervärderad och ouppskattad till tusen, jag gör tydligen fel hela tiden .
Jag känner att självförtroendet är ganska i botten just nu, av många olika skäl.

Det finns så mkt jag skulle behöva ta tag i, men som jag inte hinner med nu förtiden, mestadels jobb som är på shcemat, vilket är bra till en viss del, jag är glad över att jag får jobba! men mindre glad över att få skit över det.
Jag har faktiskt HUR mkt som hellst att göra om dagarna, jag vill inte ödsla min tid på ngt jag endå bara ska få skit för, då kan jag ödsla min tid på de som jag verkligen behöver göra .


Just nu sitter jag här med en enorm huvudvärk, jag förstår inte riktigt varför jag har de nu förtiden, dag in och dag ut? jag som aldrig brukar ha ont i huvudet, så får jag det plötsligt varendaste dag? måste nog kolla upp det.

Iaf så har jag varit ute och kört Bajen en sväng nu på afton sidan, han kändes riktigt fin, men kommer bli ännu finare då vi kommit igång ordentligt, men som sagt så känns ingenting roligt just nu, jag är inte motiverad till någonting i stort sett, jag vill bara bort härifrån! slippa allting för en stund och bara slippa tänka så mkt.
Jag vill inte vara vuxen, jag vill inte vara jag heller, inte just nu..





Kommentarer
Postat av: emelie

sv; tack :)

2010-03-16 @ 20:15:49
URL: http://fjordyy.blogg.se/
Postat av: mican

i love you baby! vi måste ses snart :) och du är underbar:)

2010-03-17 @ 08:12:45
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: Anna

sv; Tack detsamma ! :D

2010-03-17 @ 20:01:03
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0