13 mars.

Jag jobbar och jobbar och jobbar lite till, och jag är såå trött!
Igår hade jag en ledig dag, vilket var tur som attan, annars hade jag nog seriöst inte pallat stiga upp idag!
allt jobbande som vart den senaste tiden har satt sina spår tror jag, har fruktansvärt ont i huvudet stundvis, mår illa (säkert av stress) och får magknip, så jag måste nog ta och lugna ner mig litegrann få se, men samtidigt vill jag jobba så mkt som bara är möjligt då varenda krona behövs! spelar nog ingen roll hur mkt jag skulle jobba, pengarna kommer ta slut endå.

På måndag är jag faktiskt ledig, då ska jag ut och rida har jag tänkt! eller kanske köra ? får se vad jag känner för. tisdag jobbar jag morgon, onsdag jobbar jag kväll, torsdag jobbar jag morgon tror jag, sen fredag morgon än så länge, helgen vet jag fortfarande inte hur den ser ut, men hoppas på iaf 1 ledig dag. återstår att se.


fortfarande en enorm beslutsångest över hur jag ska göra i sommar med jobb, jag har suttit och räknat litegrann och denna månda som gått har jag kört upp över 2500 kr i bensin ungefär.  vilket INTE är lite!
Jag skulle alltså tjäna betyydligt mkt mer om jag jobbar i fällfors i sommar, jag ska ta mig en funderar i helgen få se vad jag kommer fram till.


Ikväll ska jag och Jonatan iaf umgås med Harald och sussie, vi ska äta lite gott och sen vet jag faktiskt inte vad som kommer att ske, men säkert ngt trevligt , de blir det alltid :)

NU ska jag snart he mig iväg och fortsätta jobba, har haft ett "hål" på 3 timmar nu, blev bokad  2 turer idag, så de kändes väldigt onödigt att köra hem vill jag lova, så jag har varit hos Jonatan på macken och hängt en stund, nu har jag 2,5 timmars arbete som väntar innan jag beger mig mot staden!


Kommentarer
Postat av: sussie

puss :]

2010-03-16 @ 15:07:20
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0