1 juni.

hemkommen efter en helt underbar och välbehövlig semester med emelie i Falun,har vart kanon trevligt faktiskt! och ruskigt skönt att se någonting annat än fällfors/skellefteå, dock är de aldrig roligt att måsta fara därifrån, jag älskar verkligen att vara i Falun hos min faster, och rolf! världens finase människor, synd att de ska vara så långt mellan, men desto trevligare blir de då vi ses :) man får glädjas utav det.

Idag har jag haft min första dag på mitt nya jobb, jag stormtrivs än sålänge! Men man ska vell inte ropa hej fören man kommt över bäcken? är de så man säger 0_o? tror det iaf^^, men de känns superbra ! är ledig nu framtill på lördag, då jobbar jag 10-20 , sedan blir de att umgås med Harald och älskade sussie :)! söndag väntar jobb igen mellan 10-20 , sen ledig måndag tisdag och sen blir de jobb onsdag torsdag, sedan ledig helg igen :)!
därimot veckan därefter börjas de på "riktigt" då jobbar jag måndag tisdag fredag lördag söndag, blir nog toppen :)! tror oxå att vi har världens bästa chef! hon är iaf helt underbar att prata med i telefon, så otroligt trevlig och förstående människa, de gillar vi!


Ikväll har hästarna fått komma ut på en ordentligt tränigsrunda, blev jogging/tempoväxlingar , Bajen börjar kännas ruskigt fin faktiskt, lite snabbjobb på detta så tror jag att han snart ska vara redo för start, vill ge honom lite mera tid och träning, men jag hoppas på att han ska vara klar nu mot sensommaren/hösten :)
Bobby behöver träna bort lite mage, sen trimma flåset lite, sen får vi se hur de blir , vi tar dagen som den kommer helt enkelt :) men jag hoppas såklart på de bästa ! <3

nu har mamma pappa och ola just varit här och fikat med mig och Jonatan, dom har alldeles just gått hem.
snart väntar duschen för min del´och sedan blir de sängen, ska bli otroligt skönt! har vait dunderförkyld nu i några dagar, så jag är lite trött och sliten.

Förövigt måste jag berätta vad som hände imorse när jag körde till jobbet, Jag SOMNADE I BILEN och körde ner i diket! just utanför drängsmark! vaknade av att de började dåna och låta som aldrig förr , och då var jag nere med halva bilen :P jisses vad de kunde gått dåligt!

iaf, imorgon väntar städning! sen ska Bajen ridas hade jag tänkt, Bobby får vila imorgon och komma ut på torsdag :)!



Kommentarer
Postat av: sussie

<3!!!!!

2010-06-02 @ 11:44:37
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0