lite bilder.

var och busade med hästarna lite för en stund sedan, tog med mig bollen som jag skrev i tidigare inlägg ;)
men de blev inte så mkt ståhej, dom undrade mest bara vafan de var för ngt, och om de gick att äta :P haha!


Bobby skrutt ;)


 och Bajen, väldigt fundersam :P!


Bajen måste luukta lite på bollen ;P! viktigt!


lite spännande var de allt ;P!


sen blev det Briars tur, nyfikenstruut! :)


men efter en kort stund blev han mer intresserad av vad jag höll på med, sötpojken :)!


sen återgick han till bollen, och fråga mig inte vad han sysslar med här :P HAHAHA! jag gillar stilen ;)

Briar var iaf den enda som vågade leka med bollen, han testade sparka på den några gånger , sen försökte han bita tag i den vilket gick ngt sämre :P haha, riktigt söt var han iaf !


Nu ska jag ta och laga lite middag, sedan göra mig i ordning inför ikväll ;) STADSFESTEN, HERE I COME! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0