Javist!

Blev det uppehåll ikväll, dock har jag verkligen ingen lust eller ork att he mig ut med hästarna , även fast jag borde, iaf Bobby borde få komma ut, men jag  tar det imorgon ist, nu ska jag ta mig en dusch då jag känner mig som en lodis! har bakat, lagat mat och städat idag, så ngt har jag iaf lyckats åstakomma.

Jonte drog iväg på fest, tur jag har en romantisk karl.....

nej, nu en dusch och sen ska jag gå en runda med hunden för att sedan styra mig själv mot sängen.
Imorgon kommer kanske Harald och sussie förbi en sväng, då ska vi planera inför våran semestertripp^^
På tal om det så blev jag så sjukt sugen på langos här i min ensamhet, ngn vänlig själ som vill ge mig en? :P




Kommentarer
Postat av: Camilla

yes, hon har blivit het sjukt fin! :D

2010-08-02 @ 13:04:06
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0