9 juli.

Just nu är jag bara förbannad och oerhört irriterad! men på vad tänker jag inte gå ut med här, eller jag FÅR inte gå ut med det någonstans, vilket oxå är så förbannat frustrerande!

har varit sjuk nu i ett par dagar, dunderförkyld med andra ord! jag har nog aldrig snorat så mkt i hela mitt liv tror jag? sen har jag inte känt ngn smak eller lukt på 2 dagar, men idag har det släppt litegrann som tur är. Men jag är så less på att det hela tiden ska vara någonting, sen ca 1 månad tillbaka har jag lyckats dra på mig inflamation i båda höger och vänster arm! börjar komma i vänster ben nu oxå, magkatarr som fortfarande spökar lite, och nu en DUNDERförkyldning! livet bara leker ;) tjohoooo.


och eftersom jag varit så förbannat förkyld så har jag inte kunnat jobba heller de senaste 2 dagarna, vilket resulterat mindre pengar, och pengar som jag behöver mest av allt just nu ungefär -.- jävla skiit.

men ikväll ska jag iaf hasa mig ut med hästarna, ska köra både Bobby och Bajen , sen ska jag gå en promenad med Briar :), var ute och gick/joggade med honom i onsdags, och han var så himmla duktig! vi tränade lite på att han ska stanna då jag stannar osv, ungefär som sist vi promenerade :) han skötte sig exemplariskt! vi testade även i traven vilket gick lika bra det med, han verkar då förstår vad jag menar :)! sen plaskade vi runt lite i vattenpölar och han bubblade på som en annan liten ubåt söötniisssen :P! haha.

imorgon väntar stadsfesten! och jag är peppad till TUSEN! imorgon ska jag bara skita i allting och supa jävel och bara ha allmänt roligt! så detså.



gammal bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0