31 juli.

Jaha, nu var vi inne på sista dagen på denna månad oxå, jisses vad tiden går undan! snart är sommaren slut...
Igår blev det iaf en tripp ner med Bajen på banan, han skötte sig jättefint! värmde först 5 bakvarv, sen körde vi fort i 2000 meter i rätvarv, joggade 1 varv och sen avslutade vi med ett lugnt bakvarv , gick riktigt bra och han kändes spänstig och fin! skulle tippa på 2-3 snabbjobb till + lite intervall på rakbanan, sen är han nog redo :)

då vi kom hem från banan fick han gå ut i hagen till Bobby och lillBriar som saknat honom i mass, jisses så glada de blev då han kom hem igen :P! ,chillade en stund och sedan satt jag igång grillen och lite pommes i ugn till mig och Jonte :)!
blev hur gott som hellst! sen avslutade vi kvällen med att fara till Byske ner på havsbadet å umgås med Harald och sussie som var där och hälsade på sussies föräldrar, vi gick ner och badade i havet, första gången jag ens badar i år :P !! shit så kallt de var, men var iaf trevligt endå :)! sen gick vi upp tills husvagnen och snackade skit en stund, sedan for jag och Jonte hem igen. Var en super trevlig kväll :D!

Idag regnar det och är tråkigt väder, har just bakat en tosca kaka och ska snart börja städa huset, ska samla ihop nå prylar vi ska sälja på loppis utanför kiosken imorgon eller ngn dag till veckan, och om de klarnar upp i afton så ska jag he mig ut och köra Bobby och skritta Bajen en sväng, ikväll väntar film och lite mys :)!

Morgondagen har jag inga planer för, förutom att jag ska ut med alla 3 hästarna en sväng :)

nästa helg blir det att fara iväg med Harald och sussie på en semestertripp som jag säkert nämnt tidigare, de lutade åt leksand sommarland, men då det är lite lurt om hur vädret ska vara så ska vi nog försöka hitta ngt roligt som är närmre.
så jag håller på forska runt lite ;P är det någon som har ngt förslag så skriiv! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0