28 juli.

Gårdagen spenderades först hemma hos Jonatans pappa och karina, där bjöds de på grillat och glass i efterätt, mumsigt!!
pratade på en stund där, beställde bla ett nytt soffbord till vardagsrummet då dom skulle iväg till Ikea idag :)
vid 14 tiden pallrade vi oss därifrån och drog vidare mot Harald och sussie, blev en sväng på Maxi för att inhandla ingredienser till middagen som bestod av langos, och jag kan lova er att det var TUSEN gånger godare att göra hemma själv än att äta på festivaler osv, helt GALET gott var det!! en sån gång suger det att man blir mätt.

Efter middagen for vi på moröhöjden och inhandlade lite snask till kvällen som bestod av 2 filmer, först en trhiller/skräckis som hette the babysitter, och sen en riktigt bra och rolig film som heter I love you philip morris! helt klart se värd för den som gillar romantik/komedi/drama , blev lite avskräckt först då jag vanligtvis inte gillar romantik/drama filmer, men de fanns VÄLDIGT många roliga sener att skratta åt :P ! sen var den riktigt fin filmen oxå :)

efter vi sett film så pratade vi lite om vad vi ska hitta på nästa vecka på helgen då vi ska iväg alla 4 på en liten semestertripp, och som det ser ut just nu så lutar det åt att vi beger oss mot falun för att gå på leksand sommarland, haha :D! ska ringa faster idag och kolla läget litegrann, om de händer ngt utöver det som vi kan sysselsätta oss med :)


Jaja, nu till ngt annat.
I måndagskväll tog jag ut Bajen på galoppträning i skogen, + lite backträning i sandtaget bortanför vältan , gick riktigt bra förutom att han blev lite övertaggad stundvis, hård i munnen och lite allmänt ogredig, så vi avslutade passet med att gå på volt en stund , fick honom att slappna av ordentligt till slut och ge med sig lite , så vi nöjde oss med det :)!

Idag ska jag ut och rida Bajen igen tänkte jag, blir en lugnare jogging tur i skogen då jag ska ner med honom på banan imorgon, sen ska Bobby köras och lilla Briar ska få komma ut på en promenad och lite uppfostran :P :)


 




Kommentarer
Postat av: Camilla

leksand sommarland är the place to be! man blir inte för gammal för det! :D

2010-07-28 @ 14:28:03
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0