23 juli

jobbat idag 9-15 ( jobbade över ett par timmar), tog med mig min brukare och for till byske för att kika på marknaden, fanns riktigt mkt fina grejjer måste jag säga, stor skillnad motför förra året tycker jag :)
efter jobbet for jag hem, började med middagen som bestod av tacos <3 mums! efter middagen tog jag med mig Briar på en promenad, idag promenerade vi ganska "kravlöst", vi lullade bara på och hade det mysigt, betade en stund och sen borstade jag upp honom ordentligt :)

sedan blev det Bajens tur att komma ut, blev en härlig sväng ute i skogen med massor av galopp, var 3 veckor sedan ungefär sen jag red honom sist, har bara kört honom de senaste gångerna, men han kändes jättefin ! är nöjd :) sist men absolut inte minst så tog jag ut Bobby på en ridtur oxå, VÄRLDENS finaste <3 oj så fin han var!
var som en dröm både i traven och galoppen, helt underbar! <3 blev dock bara en tur på ca 35 min då de började mörkna, JA de är faktiskt mörkt på kvällarna nu :S shit så fort det går, snart är det vinter igen.

Imorgon blir det en sväng till på marknaden, har spanat in lite grejjer som jag tror att jag ska måsta investera ;P
visar bild på det jag får med mig hem imorgon^^

Igårkväll innan jag somnade så "råkade" jag göra en beställning från Börjes, blev bla B-vitamin och linfröolja, en ny grimma till lilla Briar + ett rengtäcke nu när det snart är höst regningt och kallt, gick totalt på 850 kr inklusive frakt, helt OK faktiskt.

Nu ska jag ta och sova, har gett hästarna extra mkt mat ikväll så dom klarar sig lite längre imorgonbitti så jag kan ta mig en sovmorgon ;)! så godnatt !





Kommentarer
Postat av: Camilla

jag måste ju betala, han for ju dit :/

jag ska köra linimentkuren klart och sen se om det är någon skillnad :)

2010-07-24 @ 11:27:44
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: mican

de kan vi göra :) du kan ju ringa när du är där =)

de blir toppen =) men ja är borta tis-ons, är i finnland då =)

2010-07-24 @ 23:54:21
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0