22 juli.

Jag är helt slutkörd! jag fattar inte varför , inatt tex sovde jag 9 timmar + 1 timma på aftonsidan (däckade i soffan) men endå har jag vart skit trött idag? iof så är det väldigt mkt att tänka på nu, mkt som behöver göras som jag inte riktigt hinner med osv, kanske en förklaring? jag måste försöka lugna ner mig litegrann tror jag, försöka bli av med min inre stress jag går omkring med jämt. Men nu efter imorgon och söndag är jag ledig en hel vecka, och jag tänker inte ha några som hellst planer! ska bara chilla och sova länge,umgås med hästarna osv, men utöver det ska jag ta dagarna som de kommer!

Iaf idag på jobbet så tänkte jag och min brukare gå till trästocksfestivalen och käka langos till lunch, vi går ungefär runt halva jordklotet innan vi är framme (kändes de som, de var vaarmt :P! ) och då vi väl kommer fram så är det STÄNGT! dom hade alltså inte öppnat än -.- så besviket for vi därifrån, blev en burgare på torget ist som tröst.

Efter jobbet har jag inte gjort ett skvatt! jag har lagat middag och sen däckade jag i soffan i 2 timmar, men nu ikväll for faktiskt jag och jennie en snabbis till stan, gick en sväng på Maxi och sen gick vi in på trästocks för att dela på en langos, som förövrigt smakade SKIT bokstavligen talat, skämtar inte! nästan så att jag är avskräckt på langos nu! ALDRIG mer ska jag dit, inte bara för langosens skull utan bara allmänt tycker jag att det var ett väldigt konstigt ställe :P

nu har jag landat här hemma för ett tag sedan, har just gett hästarna kvällsmat och nu har jag lagt mig för att sova , Jonte är ute på vift någonstans och jag har inte en blekaste aning om vart han kan hålla hus? inte har han telefon me sej heller.
Imorgon väntar jobb 9-13, sedan är jag ledig! blir tacos till middag har jag bestämt, sen ska jag ut med alla 3 hästarna :)
lördag har jag inga planer förutom att hästarna ska ut även då! så jag är öppen för förslag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0