20 juli, Mina älskade gossar <3


Ni är mitt liv, älskade odjur <3



















Hästarna fick nya skor idag, och lilla Briar blev verkad :) gick kanonbra faktiskt, bättre än vad jag förväntat mig! men han är verkligen ootroligt snäll för att vara 2 år gammal och hingst! efter att han blivit verkad fick han beta en stund som belöning :)! , ingen körning/ridning idag, har rent utav inte hunnit med det/orkat det idag, sen började jag jobba kl 17 oxå.

Imorgon väntar jobb mellan 10-17, ska ta med mig min brukare på travet och kolla läget en sväng eftersom de är tävlingar imorgon :) bra tidsfördriv^^! sen bär det av hemöver och ut med Bobby och Bajen.
På fredag får jag semester en hel vecka framöver!hur underbart blir inte det :D

Nu väntar sängen, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0