15 juli.

ledig idag, mkt skönt!

blev en sen kväll igår, var nämligen ute och körde både Bobby och Bajen och var inte klar fören kl halv 12.
Bobby var jättefin igår men han skrämde skiten ur mig då han tvärstannade på hemvägen och stod och tok glodde rakt in i skogen och varningsblåste ! jag tänkte direkt att de var björnen som ville äta mig :P men vi tog oss hem helskinnade^^
sen blev det Bajens tur, och han var rent utav ogredig! han backade ner i diket 2 gånger och vägrade stå stilla då jag sa åt honom, så vi fick bråka en liten stund innan han skötte sig någorlunda , men gjorde inte så stor grej av det hela eftersom att sånt här i vanliga fall nästan aldrig händer , han kan ju inte vara snäll jämt stackarn :P

Briar fick vila igår, så efter jag kört klart så fick hästarna kvällsmaten och sedan gick jag hem och såg film med Jonatan, vilket resulterade att vi la oss vid halv 3 inatt :P! men fimlen var hysteriskt rolig! dock kommer jag inte ihåg vad den heter :P


idag steg jag upp vid 10, tog på mig klänning då jag trodde att det skulle vara lika varmt som igår, men där hade jag fel :P jag fick ta på mig en kofta för att inte frysa, var bara 16 grader ute 0_o ! vid 11 tiden kom emelie och sita över en snabbis och kikade på Briar, hon har ju aldrig träffat honom så de var på tiden :) hon hade med sig kameran oxå och tog lite bilder, får se om dom hamnar på bilddagboken ikväll :P ! Briar var iaf fast besluten om att han skulle äta upp mina foppatofflor, jag förstår inte vad han fått för sig men han är helt galen i dom :P hahahah! knäpphääst :)

blir en lugn afton idag, ska småstäda lite här i huset tänkte jag, sen har jag faktiskt inga större planer? blir kanske fara förbi byske och hälsa på harald och sussie en stund som befinner sig i sussies föräldrars husvagn :) men som sagt, vi får se:)



Förövrigt har jag insett att jag kommer måsta investera en del dyra saker inom kort :S! :P

*en till klicksele!
*loksele
*nytt däck till sulkyn då de blivit punka av någon underlig anledning 0_o?
*en systemkamera!!! (hör vell mer åt att jag vill ha :P )
*en ny större finka



billigt ? men en klicksele kommer jag måsta investera ganska snart, då jag tänker ha en för tävling och en för träning .
sen såklart ett nytt däck till sulkyn då det snart är dags för Bajen att starta! bara sätta igång och planera ekonomin^^

Nu ska jag ta och chilla en stund innan jag börjar göra ngt vettigt av dagen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0