12 juli.

vill börja mitt inlägg med att skriva TACK till alla som gjorde helgen till en kanonhelg! stadsfesten blev awesome ! :D men kunde nog inte bli annat med tanke på bra sällskap och kungligt väder :)
Men måste erkänna att jag var rätt sliten efter lördagskvällen :P men har bara mig själv att skylla^^.


Idag börjades dagen med pizza på Pipens med Jonte apa och män, fin start på dagen ;)! sedan blev de stekning i solen tillsammans med jennie, vilket satt sina spår :P jag har faktiskt blivit rätt brun, och brunare ska jag bli ;)
vädret idag har varit helt kanon! 26 grader i skuggan förklarar det mesta tycker jag ^^

Ikväll har jag jobbat, 17-22, eller slutade en halvtimma tidigare ikväll , därav att jag är hemma nu :)
ska strax gå över och göra natt åt hästarna, sedan blir det en tidigkväll eftersom jag jobbar imorgonbitti 9-13, sedan på aftonen väntar kalas då min älskade pappa fyller 59 år :)

sen peppar vi inför helgen, Harald och sussie kommer fredagkväll :)! lördag blir de dragrace och stor fest här hemma hos mig och Jonatan , så se till att vara där ;)!

sen självklart ska jag klämma in att hinna ut med alla 3 hästarna oxå mitt i allt detta ståhej :)!


Kommentarer
Postat av: sussie

Det var KUNG!!! :D

2010-07-12 @ 23:34:14
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0