10 juli.

sovit som en stock inatt, och jag är riktigt utvilad idag, perfekt ;)!

har just ätit lite lunch med Jonatan, känner lukt idag men ytterst lite smak :/ men blir säkert bättre frammåt kvällen :) får hoppas  på det om inte annat.

Igårkväll var jag ut och körde både Bobby och Bajen, blev jogging med lite tempoväxlingar för Bobbys del, han skötte sig superfint! lite skvättig bara men inte så konstigt med all energi han samlat på sig de senaste dagarna då jag vart sjuk. Sedan blev det intervaller för Bajens del, och han kändes som en rund miljon, helt otroligt fin!
Nu till veckan har pappa semester i 5 veckor, då ska han få följa med mig ner på banan med honom 1 gång i veckan, sen ska nog Bajen vara klar för start om allt går som planerat :) , Bobby behöver lite mera finslip, men han är inte allt för långt borta heller då han har kvar så otroligt mkt sen sist, som sagt, bara lite finslip sen är han igång han med, förstår ni så ljuvligt :D !


Nu ska jag ta och gå över och busa med hästarna lite, ska ta med mig en boll och se vad lilla Briar säger om det ;)! tar med mig kameran oxå ,lägger in bilder senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0