29 januari.

Idag är de SVINKALLT! -25,6 grader! alltså helt jävla sjukt, vad händer med världen? igår var de likadant och innan har de legat på ca -18 grader, kallt som fan de med! gud vad jag är less på detta, man kan inte göra ngt och det gör mig tokig! otroligt rastlös och på dåligt humör blir jag, uusch.

Hästarna har dubbla täcken på sig idag stackarna, Bajen är ngt missnöjd med livet endå och står och sparkar och ser allmänt ful ut :P, dom har fått extra mkt hö idag så att dom kan stå och tugga lite hela tiden, de håller dom värmen bra av, men ska endå strax he mig ut och skotta i stallet så dom får komma in efter middagen.

Ikväll ska datorn lämnas in till anders här i byn som är toppen med datorer! han ska få fixa den, då den för tillfället är totalt jävla dum i huvet! den stänger av sig stup i kvarten, segar sig som fan och är allmänt störd.
så jag hoppas att han kan få ordning på den , sen skulle vi få låna en laptop av han under helgen så vi har ngn.


sen mina vänner, skrev jag ju för ett tag sedan att jag och Jonatan bestämt oss för att bo hemma iaf 1 år till och spara pengar under tiden osv osv, vet ni en sak? jag börjar ångra mig, jag vill inget hellre än att flytta hemifrån! jag orkar fan inte bo hemma längre, men antar att jag får härda, vissa dagar är sämre än andra, och idag är de en sån dag då jag bara önskar att jag hade ett eget plejs, inte av ngn speciell anledning faktiskt? jag bara känner så just nu.


Imorgon (lördag) blir de troligast fest, då de är pub här nere på folketshus! hade inte tänkt dricka från början, men med viss övertalning av min karl och emelie (sen ringde även mican och frågade om jag inte skulle festa :)
så tror jag nog att de blir på de sättet, drickan är iaf kirrad ^^

Nu har jag nyligen snört ihop en piteåkaka, tror faktiskt att den blev riktigt god! har inte smakat på den än, då jag hatar att smaka de jag själv har bakat ! fråga mig inte varför, men jag gör det! iaf när jag just har gjort den, imorgon kommer jag nog kunna proppa i mig en bit^^

Nej, ut i stallet och skotta, sen blir de vell ngn slags middag ?



Guld gossar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0