6 februari.

Jaha, nog tror jag det, idag är jag ruskigt förkyld! har huvudvärk och garanterat en gnutta feber, yees!? -.-
var inte länge sen jag var dunderförkyld, men igentligen är det inte så konstigt att jag blivit det nu senaste veckan, då jag jobbat och har hoppat in och ut ur en kall bil hela dagarna, nu fattas vell bara urinvägsinfektion !`?

Iaf så ska jag pallra mig till jobbet idag iaf, börjar kl 14, så får vi se hur länge jag orkar jobba och om jag ens får jobba?kanske inte så bra att smitta ner gammlingarna, dom har det nog shåigt som dom har det tror jag, men vi får se vad som sägs då jag kommer dit, undra om jag har ngn att vara med ens? 0_o


Igår var ju iaf första jobbdagen, gick riktigt bra faktikst och med lite mera inskolning kan jag lätt tänka mig att jobba där :) , sen efter jobbet drog jag hemmåt och åt lunch med Jonatan, sen tog jag in Bajen och gjorde honom redo för lite körning! lilla zigge fick följa med oxå och springa efter, han skötte sig kanon bra! han försökte inte ens skälla på Bajen och inte naffsa heller, utan han sprang så fint bakom speedcarn som om han inte gjort annat i sitt liv :) så skönt! har alltid velat att mina hundar ska kunna följa med på ridturer, så de var himmla roligt :) ! vizzla därimot kan jag nog räkna bort direkt, dels för att hon garanterat skulle springa in mellan benen på hästen, sen om vi möter en bil skulle hon springa dit direkt och skita fullständigt i mig! dumma hund :P

Bajen skötte sig fint oxå, pigg var han men inte konstigt efter 12 dagars vila?! har ju vart så snuuskigt kallt alltså, men nu verkar vi gå mot lite varmare tider, jag hoppas det! tilloch med solen har tittat fram nu 2 dagar i rad, de måste vara ett gott tecken ^^? 


Nu ska jag vila en stund, sen hoppa in i duschen och sen skotta av bilen så jag tar mig till jobbet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0