10 februari,tänk att livet ska reda sig även för mig!

Gissa vem som blivit husägare idag!?! om inte jag, Mia Ahlqvist! :D eller, i själva verket så står jag inte som ägare på huset än, men inom kort iaf^^ jag kan inte beskriva i ord hur glad jag är just nu, jag bara svävar på rosa moln!
Kommer inte kunna sova om nätterna fören jag flyttat in , känns de som för tillfället :P!  åh jag längtar så enormt tills jag får inreda och göra huset till mitt eget, eller till mitt och Jonatans <3 tänk att vi snart har ett eget hem, ett eget hus att komma hem till ! en egen gård, ett eget jävla plejs som jag kan kalla MITT EGET :D!

Tänka sig att livet ska reda sig även för mig, jag har verkligen bevisat motsattsen till de människor som en gång tvivlat på mig och min framtid, jag har bevisat att jag klarar att stå på egna ben och ta tag i saker till 99,9%!
Om man tänker tillbaka 5 år i tiden, så är det igentligen otroligt att jag är den jag är idag, och de säger jag med stolthet! jag är stolt över mig själv att jag lyckats med mitt liv någorlunda, trots utan utbildning och ett jäkla trassel i högstadiet, jag har bevisat att även en sån som jag kan klara sig här i livet! och jag är så jävla stolt över det!


FUCK YOU till er som tvivlat, för er som inte trott på mig, för er som inte velat ge mig en chans att visa vem jag igentligen är! åt helvette med er.


hell yeah!



Igårkväll var jag ute och körde Bobby en runda medan jessika hängde med ut på Bajen, Bobby var het men skötte sig ruskigt bra för att ha stått i 13 dagar! duktiga häst, Bajen skötte sig fint som han alltid gör :)!
Nu ska jag he mig ut och promenixa med hundarna en säng, sen träna lite och sedan duscha för att sedan krypa till kojs! ska bli skönt att sova inatt, då jag har sängen för mig själv^^! fast frågan är om jag kommer kunna sova?



Jag är så lycklig




Kommentarer
Postat av: mican

grattid:d:d:d

2010-02-10 @ 20:56:18
Postat av: Åsa

grattis tills huset :)

2010-02-10 @ 23:29:05
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis :) då måste jag få komma och hälsa på nån gång :D

2010-02-11 @ 14:42:56
Postat av: kajsa

men vad kul!:D men vars ligger huset??:D

2010-02-11 @ 18:29:44
URL: http://kajstej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0