vad är kärlek?

slänger in ett till inlägg från den där listan nu när jag lix är igång, och nu ska jag skriva om vad kärlek är för mig.


För mig är kärlek något väldigt stort och det är inget jag är duktig att slösa på , jag har väldigt svårt att utrycka mig och tala om för folk i min närhet hur mkt dom betyder för mig, och att säga -jag älskar dig! har alltid vart svårt för mig då jag i stort sett aldrig fått höra det, jag är helt enkelt inte uppfostrad så.
Men kärlek för mig måste vara Jonatan, vi har hela tiden hållit ihop trots enorma motgångar , och trots våra 5 år tillsammans så känner jag fortfarande en varm lite små pirrande känsla då jag får vara i hans armar.
Han får mig att må bra som ingen annan gör, och då jag känner att jag vill spendera resten av mitt liv med honom så kan de inte vara annat än kärlek? han är de finaste jag har.




sen känner jag förstås en viss kärlek till min familj, mina djur och såklart mina vänner!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0