Mitt hem.

Jag bor på postgatan 15 i ett rosa hus tillsammans med min sambo Jonatan Malm, vi har bott här sen i maj så ca:7 månader har vi bott, och fler ska de bli :) vi trivs jätte bra faktiskt och det är ruskigt skönt med ett eget place.
När man kommer in till oss så hamnar du först såklart i hallen, till vänster har du en trappa som går upp på övrevåningen där vi har vårt sovrum direkt till vänster, rakt fram har vi ett framtida gästrum(även kallat ståhlharalds rum :P ), sen till höger om det har vi en lite skrubb som vi kallar för "kall skrubben", där förvarar vi en massa skrot :P

tar du höger nere i hallen kommer du in i köket, sen till vänster har vi vårt vardagsrum där vi har soffan och tvn osv, de är ganska öppet mellan kök och vardagsrum ,men samtidigt inte, jag gillar iaf planlösningen!

Ute har vi en lagårdslänga där Jonatan har bygt garage bla, sen har vi en vedbod + ett föråd, sen en liten stuga där vi förvarar de ena och de andra :) är rätt skönt att ha så pass stort så man rymmer lite grejjer.
Självaste gården är stor, vet inte exakt men stor är den! perfekt för oss som har hundar :), sen sitter gården ihop med mamma och pappas, så jag har väldigt nära till hästarna och stallet, ser alltihopa från vårt köksfönster :)


Om detta är huset vi kommer leva i resten av våra liv har jag svårt att tro, men några år lär de bli! de beror helt på hur allting ser ut i framtiden med jobb osv, men rullar allt sådant på så tvekar jag inte över att stanna här livet ut :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0