mina framtidsdrömmar.

igentligen har jag inte så mkt till framtidsdrömmar, men vem har inte drömt om att få bli miljonär ?
skämt och sido. De enda jag vill är att jag i framtiden ska få vara så pass frisk att jag klarar av att hålla på med det jag tycker är roligt, att jag ska klara av att hålla på med mina hästar och hundar osv, för de är det jag lever för.

sen att min familj + nära och kära får ett långt bra liv, och att jag får tillbringa så mkt tid tillsammans med dem som möjligt.



vad drömmer ni om?


Kommentarer
Postat av: sussie

Det tycker jag låter om väldigt vettiga drömmar faktiskt, för i slutändan så skulle man nog offra alla pengar i världen för att få vara frisk :)

puss<3

2010-12-19 @ 17:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0