31 augusti.

idag har jag full rulle, men jag vet inte om jag ska gilla det? ska snart ut och rida Bajen en sväng, blir galopp och lite klättring. sedan blir de lunch med jennie på fälet ( de gillar vi! ) , har en klippning kl 13 och efter det ska jag och jennie ut och promenixa, ska passa på att ta med hundarna. sen ska jag hinna duscha och göra mig klar innan jag beger mig mot jobbet vid 15, 15,30 tiden. jobbar framtill kl 22 och sedan så ska jag hem, natta hästarna och natta mig själv, sen upp med tuppen imorgon för att jobba framtill 13, full fart mot byske för att klippa sig och göra slingor osv. sen blir de troligen banan med Bajen på afton.

så både idag och imorgon är det full rulle, hoppas bara jag hinner andas i mellanåt^^

ser iaf fram imot helgen som kommer, då är jag ledig :) och på fredag ska jag och sussie umgås, blir att äta middage ute på ngt trevligt ställe och sen bio , kommer bli suupeer :D! , lördag ska hästarna ut och även söndag. sen har jag inga mer planer, ska nog låta det vara så oxå.

igår var jag och Jonatan en sväng till stan för att fixa internet , vilket vi gjorde, fick bli ett mobilt bredband tillsvidare.
Han var så sjukt dryg han vi pratade med, så vi tog typ första bästa :P sen blev vi lite snåla oxå, så vi tog det pga den anledningen oxå ^^, sen bjöd jag jonte på pizza uppe på picasso tror jag de hette? världens störta pizza tror jag ? man fick då inte ens i sig hälften 0_o

for sedan vidar mot coop bygg för att kika på kakel, jag blev väldigt besviken! inte alls stort utbud, men Jonte blev tipsad av en på hans jobb att de ska finnas ngt ställe i medle som har ett jättestort utbud och lite mer unika kakel, så de kanske blir en sväng dit sen ngn dag :),  vi hade även tänkt fixa färg osv till trappen/hallen, men kl blev 19 och då stängde i stort sett alla affärer, så bara he sig hemöver. jag kanske hinner fixa i veckan inna jobbet, jobbar trots allt varje dag framtill fredag^^.

sen den 17 september så blir de stockholm med faster! hon bjuder på husrum, mat och lite shopping, jag längtar i sinne! dock är jag nervös inför flygresa då jag kommer måsta flyga själv, men de ska nog reda sig antar jag. måste kolla så jag hittar passet! annars måste jag fixa ett nytt snarast.


Nu måste jag he mig ut med Bajen en sväng, annars kommer jag inte hinna allt jag ska göra idag.
so loong..

Kommentarer
Postat av: sussie

Vill du ha en sak mindre att göra de kommande dagarna/veckorna? kika hit...man behöver inget pass när man reser inom sverige :D så du slipper fixa ett nytt och har då 400 kronor mer att spendera på shopping i sthlm, det tycker jag du kan köpa dig någonting fint för ;)

ps. jag ser också jättemycket fram emot Fredag!!!!! :D kraaaammm

2010-08-31 @ 17:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0