3 augusti.

min sista lediga dag idag, känns tragiskt måste jag säga! har varit så jäkla skönt att vara ledig 1 vecka.
Iaf så for jag ut med Bobby en kort sväng idag, red till vältan och tillbaka, galopperade litegrann efter sandvägen men blev inte så mkt då det var så jäkla varmt idag . Han var iaf sjukt fin mitt älskade hjärta <3!

Bajen och Briar fick vila idag, hade tänkt fara ut med Bajen ikväll men det blev surströmming hemma hos mamma istället som jag inte klarade av att tacka nej till ;P! jag åt tills jag rullade vill jag lova, jisses! men gott var det! helt otroligt. Har just nattat hästarna och ska alldeles strax natta mig själv oxå då jag ska upp och jobba imorgonbitti, jobbar 9-13 sen om det är bra väder så ska jag skynda mig hem och lasta Bajen för att sedan dra ner på banan för lite intervalljobb på rakbanan, pappa har lovat att följa med och hjälpa till :)

Torsdag jobbar jag hela dagen, först 9-13 sen 17-22, jag hatar verkligen dom här delade turerna! kan inte fara hem på hålet därimellan heller, blir så förbaskat med körning.. gud ge mig bättre arbetstider eller ett nytt jobb!

fredag jobbar jag bara förmiddag, sen stannar jag troligen kvar i stan för att göra lite ärenden innan vi , jag jonte harald och sussie beger oss mot ö-vik för en liten semester helg :) kommer bli sjukt kul! är hur peppad som helst!
där kommer vi stanna hela helgen, sen söndagen på hemvägen tar jag med mig valpen hem oxå om allt går som planerat :)!

men ev så kommer det ske en tråkig sak i helgen, som jag har en fruktansväärd ångest över! har inte bestämt mig än hur jag ska göra, men jag måste följa min magkänsla, jag kan inte ta på mig hur mkt som hellst..


även dom jobbiga besluten här i livet måste tas.


Kommentarer
Postat av: Camilla

troligtvis är det sena eller gaffelband eller något sånt tjoller, så hon ska få gå på betet ochvila upp sig :)

2010-08-04 @ 20:56:45
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0