29 augusti.

sitter på jobbet och gör mitt jobb  :P hehehe!

skitväder idag, och jag lovar er att det var spännande efter e4an imorse, bitvis kunde jag inte köra fortare än 70-80, äe livrädd att jag ska få vattenplaning igen! usch, men jag tog mig fram iaf, och jag lever.
Frågan är bara den hur det ska gå på hemvägen, regnet öser då ner just nu :/

Är det sånt här pissväder hemma i fäll då jag kommer hem så tar jag då in mina stackars pollar, lär inte bli ngn ridning heller som jag hade planerat. Tror att jag ska städa lite ist, behöver dammsugas och skuras, så jag tror det får bli de ist.

I afton är jag och Jonatan bjudna på middag till hans pappa och karina, men de har jag för mig att jag skrev igår så jag antar att ni redan vet det ;P! sen blir det troligen ngn film på kvällen då v kommit hem igen.
Imorgon är de måndag och jag är ledig, då blir de som sagt stan och kika på kakel, längtar! :) sen ska jag hämta ut mitt paket från bubbleroom på ica,inte att förglömma.


Kommentarer
Postat av: mican

<3



det tycker jag verkligen att vi ska göra! :D

2010-08-30 @ 17:24:17
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0