23 augusti.

jag är så jäkla less på allting, denna förbannade inre stress som ska följa mig överallt och påminna sig i allt jag gör. Jag är så sjukt less att jag inte ens kan förklara! jag förstår inte hur jag ska hinna med allting, djuren, jobbet, huset, mitt liv över huvudtaget! jag har inte ens ngt liv längre, bara en jäkla massa måsten! jag måste jobba, jag måste städa,jag måste laga mat, jag måste handla, jag måste ta hand om djure, jag måste det och jag måste det.

Igentligen har jag vell satt mig i skiten själv, men djuren är absolut inget jag ångrar! att göra mig av med ngn av dom är inte ens nästan ett alternativ! djuren är det som ens får mig att vilja stiga upp på morgon, utan mina djur vore jag INGET.

Det är vell mitt liv som jag saknar, som jag tappat bort ngnstans?..
Jag hinner inte med mig själv längre, jag hinner inte med att göra det jag tycker mest om.
Jag är van att göra precis som jag vill, jag har alltid gjort som jag själv velat och alltid gått min egen väg.
Jag är inte van att ha massa krav på mig, jag känner mig så förbannat otillräcklig och förvirrad!
jag känner mig som en fånge, känns som jag lever i en bubbla som jag inte kan ta mig ur, och de skrämmer mig!


Jag vill bara ha mitt liv tillbaka, jag vill kunna göra saker igen utan att känna stress och oro att jag ska hinna med de och det, jag vill kunna göra saker i min egen takt , och jag vill kunna smälta saker som händer runt omkring mig ordentligt innan jag går vidare. Just nu känner jag bara hur allting håller på att rasa, och jag känner hur kroppen skriker stopp stopp stopp! men jag måste trampa på, jag kan inte stanna nu, jag måste vidare, jag MÅSTE!


jag kan inte ge upp, jag FÅR inte ge upp, men vettefan om jag kommer orka det här, och det gör mig så förbannat olycklig.....



och Jonatan, jag älskar dig och behöver dig, lämna mig aldrig.. <3


Kommentarer
Postat av: mican

finns här om du vill prata! <3

2010-08-23 @ 16:50:33
Postat av: sussie

det finns endast 2 måsten i livet, det ena är att dö och det andra är att välja...och just nu måste du välja dig själv, prioritera dig själv över allting annat för så länge du alltid sätter andra före dig själv kommer du inte börja må bättre. Det finns ingen viktigare i ditt liv än dig själv, även om det låter konstigt så är det så...någonstans på vägen har du glömt bort dig själv. Det är därför du är en sån otroligt fin människa som alltid tänker på alla andra före dig själv och som hellre offrar din egen hälsa för att andra ska ha det bra, och tro mig, det är en av många underbara saker hos dig, men för att du ska orka vara underbara du så måste du må bra. Vad sägs om en riktig tjejdag när vi bara tar hand om oss själva? Vi kan fara och få "par"massage, fotbad, ansiktsmask, bada bastu, äta en massa god mat och bara snacka en massa skit och koppla av? Då får karlarna ta hand om livet runt omkring för en dag så lyxar vi till det litegrann? :) tycker inte alls att det är roligt när du mår såhär, hatar det..och även om en dag inte kommer göra något underverk så är det ändå bättre än ingen dag alls :) vad sägs? pusss på dig kramiskanin!

2010-08-25 @ 21:42:43
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0