22 augusti.

vilken otroligt härlig sovmorgon jag fick mig imorse, enda framtill kl 10! tosca sov som en stock hela natten och enda fram till dess, så jag vaknade faktiskt upp riktigt utvilad idag :) sköönt!

har alldeles just snört ihop en pitekaka, vet inte om den blev så lyckad? hade nog i den ett par minuter för mkt, men den ska nog gå äta endå får jag hoppas, annars skickar jag över den till grannen ;) hehehe.
Nu snart ska jag he mig iväg till Mican en sväng i boviken och hälsa på, har aldrig vart dit och kikat i deras hus så det är verkligen på tiden :)! sen ska jag vidare mot ica maxi och handla lite smågrejer.

Ikväll om vädret tillåter så ska Bajen ut på tur, ska rida igenom honom ordentligt tänkte jag och sen köra lite galopp och backträning! nästa vecka blir det banan för hans del, sen hoppas jag på att vi snart kan kvala :)!

var tänkt att jag skulle tatuera mig ikväll, men han har då inte hört av sig ngt mer? så jag vet inte hur det blir med den saken.. lite dålig stil, blir så opeppad då det blir såhär, tatuerare är verkligen skumma typer, det går nog inte att komma ifrån :P

Nu ska jag skära upp kakan och lägga den i burkar, sen ge hästarna lunch och sedan he mig iväg mot Mican!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0