17 augusti,

Sussie, eftersom du aldrig är in på din blogg så svarar jag här ist :P hahaha!

men jag gör iaf massa olika skyltar, skriver Välkommen, carpe Diem, Lycka, Kärlek, I love you just the way you are, Bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvette, Toa osv osv :P kan skriva efter önskemål oxå :)!
jag gjorde några skyltar igår som jag ska ta kort på och lägga ut här så får du se hur dom ser ut :D
Nu är dom ju de första jag gjort, så jag antar att man blir bättre och bättre ju mer man målar :P!


Man får beställa av mig, och sen kommer dom säljas på kiosken hos mamma oxå :)!!


Nu ska jag fortsätta med mitt målande ;)! visar senare i kväll :D


Kommentarer
Postat av: sussie

HAHHA, åh det är bra Micu :D

ja skulle vara jätteroligt att få se hur dom ser ut, blir så nyyyfiken :D aah

2010-08-17 @ 10:08:30
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0