14 augusti.

Se där, fredag den 13 var igår och jag lever ännu! då kan de inte annat än gått bra :P hehe
Gårdagen var väldigt lugn, var bara hemma och tog de lugnt och myste med hundarna framtill jag skulle iväg och jobba eftermiddag 17-22,  for förbi kiosken en sväng där jag plockade lite godis och hyrde film inför ikväll.
fick bli "Brothers", och jag kan verkligen rekomendera den , jätte bra film!!

Jag och Jonatan såg den då jag kommit hem från jobbet, och det är faktiskt sällan jag tycker filmer är bra :P
så som sagt, se den om ni har möjlighet :)!


Idag är jag helt ledig, ska ut och rida Bajen och sen ska jag ta in lilla Briar och frisera honom lite, har bestämt mig för att stubba honom, hans man ser gräslig ut som de är nu! så det blir mitt lilla projekt idag, lär ta en stund :P
sen tänkte jag ev fota litegrann oxå, men vi får se om de hinns med eller om det blir massa annat.
I afton ska jag och Jonatan grilla hade vi tänkt, måste passa på medan sommaren fortfarande är kvar! sen blir de ev ngn film senare mot kvällen, inte allt för sent eftersom jag jobbar HELA dagen imorgon, börjar kl 9 på morgonen och kommer inte vara hemma fören kl 23 på kvällen, jag lovar er att jag INTE är peppad på detta pass!
men det är 1 dag, så bara kämpa sig igenom.

Måndag är jag ledig, då ska hästarna ut på tur och sen får vi se vad som sker, har inga planer.
Tisdag jobbar jag kväll och sen går jag förmiddag resten av veckan, helgen blir ledig! så vill ngn hitta på ngt så hör av er :)

Nu ska jag steka plättar till Jonatan som han ska få till fruckost, han sover fortfarande den lilla rackaren, men det förtjänar han som han jobbat och slitit dygnet runt senaste tiden, först har han ett heltidsjobb uppe på balkongfabriken, sen jobbar han 1-2 kvällar i veckan på macken i kåge, sen bygger han på sitt garage för fulla muggar. Han gör det bra min lilla skitgubbe :)


Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0