11 augusti.

Jobbat idag 9-13, har skolat in Frida som troligen ska bli vikare hos oss :)!
efter jobbet skyndade jag mig hem eftersom Tosca varit ensamen i 1 timma, men då jag kom hem så låg hon och sov i buren som en stock! men hon vaknade då jag smällde igen ytterdörren, så då fick hon komma ut på gården och kissa, vilket hon gjorde på en gång:) hon är så duktigt! hon har fortfarande inte ens testat att göra inne :)

släppte  lös Vizzla så dom fick busa en stund, men vizzla är fortfarande inte jätte förtjust i lilla Tosca , stackarn som försöker och försöker :P men de blir nog bra om några veckor då Tosca lärt sig hur man ska uppföra sig mot andra hundar :)

Tanken i afton var att jag skulle he mig ut och rida hästarna, men har så sjukt ont i armarna (inflamation)
så jag får se om jag orkar ta ut båda, Bajen ska iaf ut :)! sen måste Briar få promenera och bli borstad på, hans man är som ett kråkbo! och Bobby skrutt ska få komma in och bli putsad han med , och som sagt ev att han får komma ut på tur.

ska strax he mig iväg till Byske och handla lite innan , sen ska jag nog ta mig en 20 minutare i solariet innan dom tas bort, är ju på tal om att alla solarier ska tas bort inom kort? tycker det är lite barsnligt, man får canser av allt , och är man så dum att man missbrukar solariet så får man vell skylla sig själv helt enkelt^^ upp till en själv.

1 september ska jag klippa mig, och jag funderar hur!? vill göra ngt roligt, funderar på att klippa ungefär som på bilden här nedan :



tycker den här frillan var helskön! , blir det inte denna så ska jag klippa ungefär som jag har nu, fast snedda baki nacken , om ni förstår hur jag menar^^ vi får se vad som blir helt enkelt, Åsa brukar alltid vara finurlig :)
ska även bättra på min utväxt med lite ljusa slingor!


Nu ska jag ta och väcka lilla Tosca, sen gå ut och busa en stund innan jag beger mig mot Byske för att handla och sola, ska även passa på att hämta ut paketet på ica från Börjes ;)! bild på grejjerna kommer senare :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0