10 saker.

som ni inte vet om mig?

1: Jag är sjukt mörkrädd och tror stenhårt på spöken!

2:Jag  blir fort förbannad och är väldigt lätt irriterad.

3:Jag har sällan bråttom så att de "syns", men inombords kan jag vara hur stressad som helst.

4:Jag hjälper hellre andra och skiter oftast i mig själv.

5: Jag skulle inte kunna leva utan mina älskade djur!

6:Jag älskar min Jonatan massor, men är lite dålig på att visa det alla gånger^^

7: ja är rätt trög , tror jag.

8: jag dömmer lätt ut folk innan jag ens vet vem dom är.

9:Jag har väldigt få riktiga nära vänner.

10: Jag älskar min familj, men som sagt, är dålig på visa det.





btw så är jag och Jonatan utan dator just nu då mamma var tvungen att ta igen bärbara som vi lånat, hon behövde den till kiosken. så på måndag blir de en sväng till stan för min och Jontes del, vi ska fixa bredband och en ska vi kika på kakel till köket :)! ev att vi inhandlar lite färg osv till hallen/trappen som vi ska börja måla om i höst.


Imorgon jobbar jag sista dagen för denna vecka, har jobbat 6 av 7 dagar, har förmiddag imorgon så efter jobbet ska jag ut med hästarna och sedan är vi bjudna på middag hem till Jontes pappa och karina, blir trevligt :)
Måndag som sagt blir de stan, Tisdag blir de ut med hästarna på förmiddagen och sen jobb 17-22. Onsdag jobb förmiddag, sen banan med Bajen , ska rida ett snabbjobb har jag tänkt! spännande. Torsdag jobbar jag eftermiddag, och fredag förmiddag. sedan är jag ledig hela helgen :)!

nu fick ni en liten update, nu ska jag åtegå till arbetet^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0