7 april.

Idag har Jonatans pappa varit hit till fällfors och kikat på huset med oss, och han var väldigt positiv till de hela och tyckte det verkade skitmysigt :) , efter vi kollat läget en stund for vi till Pipens och käkade pizza, vilket jag verkligen inte borde göra igentligen, men jag ska skippa middagen idag! blir nog bara en nutrilett eller så.

Har även ringt Folke idag och pratat lite, han lämnade in papperna till överförmyndarnämden förra tisdagen,han hade inte fått ngt datum om när de skulle vara klart, men han lovade att höra av sig så fort han fick höra ngt.
Personligen tycker jag inte att det ska ta så lång tid? men bara för att man håller på längta ihjäl sig så ska de vell göra det? dessa 2 månaders väntan har gått så otroligt sakta! man sitter och räknar både dagar timmar och minuter.
Igår var jag in till stan en sväng, hade med mig cizzi, gick och kollade läget på staden litegrann, sedan gick vi in på färg och tapet och kollade på lite olika färger , ska nämligen måla om trappväggen i huset oxå, och som de ser ut nu så blir de nog en Lila färg :) tror de kommer bli riktigt fint! ser framimot att få börja göra i ordning.


Nu har Jonatan just farit iväg för att jobba, och jag ska snart bege mig ut i stallet och fixa litegrann, sen ska jag ta och fara ut med Bajen en sväng, ska nog köra honom idag, men blir troligen endast skritt då jag antar att föret är extremt dåligt! , sen ngn dag måste jag tömma ur finkan på hö ,så ska jag testa lasta hästarna och skjutsa dom en liten sväng, var länge sen sist så de börjar vara dags så att dom inte glömmer bort hur man gör! :P
sen ska jag nog ta med mig gossarna ner på banan ngn dag, då de inte går köra ordentligt här hemma för tillfället. Dom håller tydligen på tabort isen från banan nu i skeå, när dom gjort det blir de nog inte länge kvar innan tjälen går och banan blir hålig och hemsk -.- ! har jag sagt att jag hatar den här tiden på året? -.-


sen mina vänner vill jag avråda er från att skaffa er en vit hund ! jisses hur zigge ser ut då han varit ute en kort stund, och endå är detta inte värsta perioden ! men hans tassar och ben ser ut som lermonster! ikväll ska jag bada upp honom ordentligt, sen antar jag att jag kommer få spola fötterna på honom varje dag framöver , flera gånger om dagen, hurraaa! -.-

nej, nu ska jag he mig ut i stallet, ska borsta upp båda gossarna ordentligt ! dom fäller nåså in i norden! sen ska jag köra Bajen en sväng, med zigge som släptåg! :)

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0