12 september.

Jobb från kl 7-12 , sen kom Jessika hit och följde med ut och red, hon fick ta Bajen som sköter sig och jag tog Bobby, som förövrigt skötte sig hur bra som hellst idag konstigt nog?! red med de 3 delade bettet på han idag och de funka super bra på Bobby! dock är de för stort, så ska köpa ett kortare och sälja de här.

Vi for en sväng nere i hälleström och sedan har vi fotat litegrann idag oxå, blev en del fina bilder faktiskt :)

sen kl 16 började jag om att jobba och har alldeles just kommit hem, ska he mig ut i stallet och ta in hästarna för att sedan äta pizza med Jonatan som han tagit hem från Byske, sedan blir de se film och bara mysa :)
Är ledig imorn, härligt de ska bli att få sova ut! ledig även måndag  ;)


avslutar med lite bilder på hästarna !


Jessika och Bajen :)




Jag och Bobby trixar, han är så duktig :]!




Finaste Bajen <3!






avslutar med en Dressyr bild på mig och älskade Bobby som var så duktig idag! <3


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Att jag har blogg?=)

Visst har Kajsa gjort en snygg header till mig?=D

2009-09-13 @ 17:18:03
URL: http://cizziil.blogg.se/
Postat av: mican

hiih :]du kan ju höra av dig en dag när du har tid att vara med mig, vi kan ju typ äta lunch eller något =) puss

2009-09-14 @ 09:48:52
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0