7 oktober.

jobb idag mellan 7-12 och 18-21,30, delat tur alltså, just nu är jag hemma på rast och jag är riktigt slut efter denna morgon, jag och jennie har följts idag, och jag kan vell säga såhär att turen inte riktigt varit med oss :P
vädret imorse var hemskt, snöblandat regn och blåst i mass! så hästarna har fått stå inne till kl 12 idag stackarna.

Har varit ute och fotat litegrann, och nu har jag syndat rejält kan jag lova er! jag gick in på hööks hemsida, och hittade såklart en jädra massa som jag vill ha/behöver, men hejdade mig litegrann men klickade hem iaf grejjer för 551 kr ;S ! ett jätte sött schabrak , en pad till bajens sadel, tjära och säkert ngt mer, kom inte ens ihåg, de är bra ;P! så nu har jag en order från börjes som redan är påväg, och nu denna! sen får jag nog lugna mig litegrann känner jag så jag inte blir ruinerad :P.

Ikväll när jag slutat ska hästarna borstas upp ordentligt, sen ska jag nog sova i stan inatt, ska ta nå prover imorn i kåge , känner inte peppen alls. Jobbade igentligen delad tur imorn men jennie lovade att ta min morgon, så jag jobbar enbart kvällen imorn, mindre pengar dock :/ men jag hoppas vi blir förfrågade mer jobb snart, de behövs.
Hinner jag så ska jag ut och köra Bajen en sväng imorn på dagen innan jobbet, borde hinna om de inte händer ngt drastiskt som att jag kör i diket eller liknande, man vet aldrig med mig :P.

Nu ska jag ta och styra upp lite middag, sen ge hästarna middag och sedan he mig iväg på jobbet igen.
sen ska en snäll tjej på Bilddagboken hjälpa mig med designen här på bloggen, jag ser verkligen framimot att få den fixad! :D


älskade Bajen <3


och finaste Bobby<3



Kommentarer
Postat av: N

Fina hästar, är dt dina? Haft en fin dag? :)

2009-10-15 @ 22:02:14
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0