31 oktober.

Ingen uppdatering av mig igår, men de har vell inte hänt så mkt om man säger så ^^
igår jobbade jag kväll från 16-21,30 , sedan blev de hem och ta in hästarna och sedan se film med Jonte.

Idag har jag färgat jennies hår, sedan har vi varit en sväng i byske på höst marknaden som är, storfyndande ;) köpte 10 par mönstrade sockar för 100 kr, hur värt som hellst!! jag behöver sockar, sen är jag nu den enda i familjen som har mönstrade sockar, så nu ska ingen jävel sno dom av mig :P moahahaha.

sen lite "häst-nytt", har startat den där pulver kuren på Bajen nu, och jag tror de börjar göra resultat? igår var han lösare i magen igen än vad han var för 2 dagar sedan, säkert en reaktion av pulvret där. idag såg jag konturerna i bajset igen, så de går åt rätt håll, men jag tycker verkligen att de ska ge sig snart.
Han får till på måndag på sig, är de inte bättre då så far jag ner med honom på tisdag och kollar upp honom, då kommer han troligast få antibiotika , vilket även de rubbar tarmfloran , men tar bort alla bakterier. vi får se helt enkelt hur de blir, men jag hoppas att de går över snart, är så tråkigt att inte ha så mkt att göra nu när dom står :/


ikväll har jessika lovat att ta in dom, blir nämligen halloween fest ikväll hos sussie :D! kommer nog bli skoj, jag ska klä ut mig till troll har jag tänkt ^^ hade tänkt bilmekaniker först men hittade inga lämpliga kläder -.-
så detta för duga, tror iaf att de kommer bli riktigt trevligt :) och jag ska inte dricka så mkt som sist, jag lovar!


Nu ska jag äta nå middag och sedan göra mig klar inför ikväll, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0