28 oktober.

Jag är så jävla rid/körsugen så att de inte är sant! Bobby skulle behöva komma ut och röra på sig, bajen med för den delen , men far jag ut med Bobby och lämnar Bajen ensam så blir han så pass orolig, vilket jag inte vill riskera nu när magen är på bättringsvägen, Bajset såg likadant ut imorse när jag kollade i boxen som de gjorde igår, alltså inte sämre vilket är bra :) men jag vill att de ska bli bra nu på en gång så dom får komma igång.

Borstade upp gossarna ordentligt igårkväll och friserade både nacke och svans på dom, Bobbys svans var 1 cm från backen , och endå klippte jag den för inte alltför länge sedan, hans man växer snabbare än oxgräs! när jag stubbat honom i nacken är de nästan så att man får göra de igen 1 vecka senare :P , lika dant på Bajen.


jag gick och la mig ganska tidigt igår, kl var kring 23 , så inatt har jag sovit i 10 timmar! riktigt skönt, känner mig ganska utvilad idag, bra det eftersom jag jobbar ikväll från 15-20,30 , föresten så var de löning igår, och jag är verkligen supernöjd med vad jag fick ut! 8800 fick jag ut på snäppet mindre än en halvtid, betydligt mer än vad jag räknat med! sen hade jag kvar ca 1000 kr sen innan, så 9 tusen har jag nu på kontot, som jag ska försöka spara så mkt jag kan av! 1500 kr ska gå till rockarden, lovade mamma att jag skulle betala halva, sen sulkyn betalar kiosken, så där ryker de inget för min del.

skulle igentligen behöva shoppa lite småsaker till mig själv, men de får inte bli allt för mkt, snart är de jul oxå och då måste jag se till att jag sparar så jag har råd med alla julklappar jag ska köpa , jag älskar julen, de måste vara den mysigaste tiden på hela året! därimot är de inte lika "mysigt" att spendera en massa pengar på juklappar, fast de är kul att slå in dom :P haha!


fan vad jag tjollrar, jag är så jävla rastlös! jag har fan inte kört häst på 7 dagar nu, jag börjar få abstinens!

jag längtar verkligen till snön kommer, då underlaget blir bättre så man kan börja trän ordentligt! sen hoppas jag att Bajen är bra i magen i slutet av veckan, så han iaf får komma ut och skritta en sväng, både för min egen,för hans och Bobbys skull ! stackars Bobby vill oxå komma ut.


Ikväll blir de som sagt jobb, sedan hem och se Bonde sökerfru! kommer missa halva eftersom jag inte slutar fören halv9, seda blir de ut i stallet och ta in mina guldklimpar <3

btw, ngn som är sugen på att hänga med till piteå ngn dag? :)




Du sviker mig gång på gång, jag vet inte hur mkt mer jag kan ta...


Kommentarer
Postat av: mican

jag är på att fara till piteå!!!! fredag? ;)

2009-10-28 @ 14:34:31
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0