26 oktober.

festen i lördags behöver vi inte gå in på i detalj,men jag drack för mkt och de slutade med att ngn ringde ambulansen för dom trodde jag spydde blod, ( men de var tomatsås från pizzan jag åt till middag ;) )
så jag blev iaf hämtad och fick ligga på akuten i 2 timmar till mamma kom och hämtade mig, hon höll på skratta ihjäl sig. jag var tydligen jävligt risig :P.


kan säga såhär att gårdagen var ganska tung :P! började jobba kl 15,30 och de var ingen höjdare, men de gick iaf, vilket var tur^^

Jobbar även idag 15-21,30 , imorgon är jag ledig, men ska stiga upp kl 7 för att dra till kågeläkaren och ta nå prover, sedan vidare till lassa för att rönka ryggen, så imorn får vi se då om de är diskbrock eller ngt liknande .


Bajen är lös i magen fortfarande, men tycker att de har ändrat färg litegrann iaf, var ljusare förut vilket tyder på ngn bakteri troligast, men som sagt så har han ingen feber och är hur pigg som hellst, men magen låter lite mer än vanligt tycker jag, men han skiter inte mer än han brukar, och han har aptit och äter som han ska.
Men jag ringde veterinären imorse och frågade litegrann om vad de kunde vara, de jag fick till svar var att utesluta kraftfoder helt och ge honom ett par dagar , men om de inte funkar då? då tar jag ner honom på atg kliniken och kollar upp honom där, jag hatar att gå ovetandes! men troligast kommer dom vell inte komma fram till ngt där heller, de kostar bara en jävla massa pengar för ingenting, men vi får se hur de går nu först.

Han ska iaf vila tills han blivit bättre, åh jag är så less på att de hela tiden ska vara någonting, är de inte de ena så är de det andra :( ! skit jobbigt, kan de inte bara få gå som på räls en gång? suck.
skitgubbe, ta och bli bra nu <3


1 timma kvar till jag börjar jobba, ska ta och slöa en stund innan de är dags att bege sig .


Kommentarer
Postat av: emelie

haha ja herregud din stackare de kan inte ha varit så kul för dej! ;O Men du kan nog skratta åt det du med om nån vecka ;D

2009-10-26 @ 17:07:30
URL: http://emeliebystedt.blogg.se/
Postat av: mican

hallabe! När ska vi hitta på något? =)

2009-10-27 @ 12:46:26
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0