24 oktober.

Idag är de exakt 2 månader kvar till julafton! då vet ni det :D

jag är stressad idag, jobbar till kl 17 och kl 18 ska jag hunnit duscha,byta om,sminka mig och äta ngt! fråga mig inte hur jag ska hinna, men de måste jag iaf :P annars är de kört -.- ^^ , förhoppningsvis blir jag klar så jag kan smita hem ngn enstaka minut tidigare från jobbet, återstår att se.

så ikväll gott folk blir de partyy! jag ska supa bort min "förkylning" , de säger allt.

Jessika är gullig och fixar hästarna ikväll och imorgonbitti, GUULD <3





Kommentarer
Postat av: sussie

2009-10-24 @ 19:41:56
Postat av: sussie

tjohooo snart ses vi :D

2009-10-24 @ 19:42:35
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0