23 oktober.

blir ett någorlunda kort inlägg nu, är trött och har tänkt lägga mig och sova -.-

Idag har jag umgåtts med emelie, vi åt lunch på fältet och sedan hade hon med sig sin hund siri som fick träffa min vizzla och bejliz, gick fint! gick även en promenad med hundarna sen :)

ingen ridning/körning idag, jag mår lite sådär, men tror att mina 3 alvedon jag svalde igårkväll hjälpte litegrann iaf, sen åt jag pepparkorn i sinne , nog för att de hjälper mot magsjuka, men säkert bra mot ngt annat oxå?:P jag mår hur som haver inte sämre, tur det iaf.

Bajen är dålig i magen fortfarande, vilket för mig tokig! jag fattar inte vad det kan vara, så på måndag ringer jag veterinären, jag hatar när jag inte har ngt svar på saker å ting, men borde inte vara ngt farligt då han är så pigg och glad i övrigt, blank och fin i pälsen är han oxå, sen som sagt ingen feber , ååhh -.- de är så jobbigt att gå omkring ovetande, men som sagt så ringer jag veterinären på måndag och kollar vad dom tror.

Imorgon (lördag) jobbar jag 12-17, sedan blir de hem i räser fart och fixa sig, äta ngt och sedan bär de av mot stan och festa :) kommer nog bli trevligt, var ett bra tag sedan sist! sen söndag jobbar jag 15,30 -21,30.

då vet ni det, nu har jag tänkt lägga mig.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0