22 oktober.


Jag tror jag håller på bli förkyld, eller så är de otrivin nässpray som gör att jag blir såhär konstig? vanlig nezeril funkar bäst, kanske för att den inte innehåller så mkt konstiga konserveringsmedel, till er som undrar, så är jag beroende av nässpray :P

Idag har jag klippt mig, har endast putsat lääängst ut i topparna och sedan klippt upp de litegrann, eftersom jag försöker spara ut :) har tänkt spara tills håret kan "vila" på axlarna, de fattas ca 3-4 cm :P
köpte även en inpackning till mitt hår flr 139 kr, så totalt idag har jag slösat 519 kr på mitt hår -.- igentligen ganska sjukt att man får betala samma pris för att klippta topparna som att göra ngt extremt,man bli juh pank.

sen mina vänner har min nya bomlösa sadel kommit idag! dom ringde från busstationen i byske och sa att jag kunde hämta ut den , passade ju bra då jag lika var där :P så 2000 papp gick den på, fast de betalar kiosken som tur är, jag äger inte ens 2000 kr för tillfället :S , jag borde skämmas! jag vette fan vad jag gjort med mina 10 000 kr som jag fick i lön sist, den lön vi får nu den 27 ska jag ta ut hälften av och lägga på mitt rum, då kommer jag inte kunna spendera dom :P jag blir så snål när jag ser pengarna! samma sak om jag har lösa pengar i börsen och ska köpa ngt, så mår jag lite halvdåligt varje gång jag ska betala :P de är lätt med kort, då ser man inte hur pengarna flyger iväg.


sadeln var iaf superfin, ska testa lägga den på Bajen ikväll och se hur de blir :)!
ska snart he mig ut i stallet och fixa för kvällen, sedan ge hästarna lite middag.

Imorgon är de fredag, blir vell lite fredas mys här hemma ^^ sen ska jag ut med hästarna oxå.
Lördag jobbar jag och sedan fest på kvällen, tror de kommer bli en riktig höjdare ! bara jag slipper vara sjuk.




Kommentarer
Postat av: jessika

ja okeej :) joo det blev ju riktigt fint! :)

2009-10-22 @ 19:51:09
URL: http://lundmarkarn.blogg.se/
Postat av: mican

nlir ingen fest för mig. jag jobbar lördag till söndag.

2009-10-23 @ 17:25:13
Postat av: mican

blir ingen fest för mig. jag jobbar lördag till söndag.

2009-10-23 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0