20 oktober.

Jag ska börja med att berätta, att jag tror jag börjat ta tillbaka det jag sagt om Bajen, att han alltid är så lugn och snäll och de händer inte mkt kring honom osv :P cool i alla lägen som han alltid varit.
I afton tog jag ut honom på en tur i skogen, bara för en mysig skritt tur, gick lika bra som vanligt i början , men till sist får han världens tuppjuck och hoppar rakt upp i skyn! slår bakut nåså in i fan och jag helt oförberedd höll på flyga åt sidan, men höll mig kvar :P! sen blev han het som en spis och trippade å trippade, slog bakut ännu en gång och då blev jag faktikst förbannad på honom, mig spelar de ingen roll om han trippar lite, men slåbakut ska han fan imej inte göra! så då red jag in på grusplan vid bussgaraget och gick på volt en stund, gjorde lite halter osv. sen red jag tillbaka samma väg där han vart tokig sist, gick riktigt bra, men lite spänd var han.
sedan red jag ner efter hälleströmsvägen och lät honom springa av sig litegrann, då blev han helcool sen, lillgubben, dom är pigga nu båda gossarna mina eftersom dom mestadels bara fått skritta nu när de är så hårt.

så man får förstå dom till en viss del, men grejjen är ju den att faller jag av så är de troligast färdigridet för mig då min rygg är så pass dålig, och då jag redan har så mkt värk i kroppen :/ , så de är de sista jag vill. önskar att man kunde förklara de för dom så att dom förstod de :P! men de är ju lite svårt, jag får ge fan i att ramla av helt enkelt :P! thats it.

Ska ut imorn med Bajen en sväng oxå och se om han beter sig likadant, sen tänkte jag jogga honom efter hälleströmsvägen oxå så han får jobba litegrann, han behöver det insåg jag idag :P! , men jag hoppas att snön kommer nu snart ordentligt, så man får sätta igång och träna på riktigt, dom blir ju desperata gossarna mina:P!


Bobby har fått stå idag, fick sån jäkla huvudvärk nu i afton så jag ides rent inte, så han får komma imorn ist.

Ikväll ska jag och mamma äta suring, sen kommer Jonte tillbaka hit då han slutat jobbet, så de blir med andra ord en riktig myskväll ikväll, känner att de kan behövas, är trött och slut, sen är jag hungrig :P!


Lilla tokgubbe :*!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0